وزیر اقتصاد درگذشت دکتر “پرویز داوودی” را تسلیت گفت

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی درگذشت دکتر پرویز داوودی را به خانواده بزرگوار ایشان، جامعه دانشگاهی کشور , مدیران و صاحبنظران اقتصادی کشور تسلیت گفت.

*روایت دکتر خاندوزی از  آخرین دیدار با داوودی

همچنین وزیر اقتصاد با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت” ‏آخرین بار قبل از نوروز که در بیمارستان به عیادت دکتر داوودی رفتم همچنان مسائل روز اقتصاد ایران را دلسوزانه پیگیری می‌کرد. رحمت خدا بر این استاد عزیز که در جایگاه‌های مختلف، دغدغه‌اش حل مشکلات اقتصادی کشور بود.”

 

در پیام تسلیت ” سید احسان خاندوزی ” آمده است:

“إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت مرحوم دکتر پرویز داوودی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

 دیدگاه های زنده یاد «دکتر پرویز داوودی» در مباحث اقتصادی و مدیریتی و صاحب نظری ایشان در حوزه مطالعات بنیادین علمی از جمله فرصت های بزرگی به شمار می آمد که امیدواریم آیندگان از این تلاش های ارزشمند که با تجربیات سالها مدیریت در مصادر بزرگ کشور همانند معاون اول رئیس جمهوری، عضویت حقیقی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مرکز بررسی های استراتژیک، معاونت اقتصادی قوه قضاییه، معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و… درآمیخته بود، به بهترین وجه ممکن استفاده کنند.

اینجانب این ضایعه غمبار را به خانواده بزرگوار ایشان ، جامعه دانشگاهی کشور , مدیران و صاحبنظران اقتصادی تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منّان برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر روزافزون مسألت دارم.”